A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom

Show simple item record

dc.contributor.advisor Voráčová, Kateřina
dc.contributor.author Vojtíšková, Pavlína
dc.date.accessioned 2013-10-06T10:23:59Z
dc.date.available 2013-10-06T10:23:59Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20468
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá mezikulturní analýzou marketingových strategií fair trade v České republice a Velké Británii, kde se fair trade těší narůstajícímu úspěchu. Lidé se stále více začínají zajímat o původ výrobků a také o to za jakých podmínek byly vyrobeny. Ve Velké Británii se začal fair trade rozvíjet před více než šedesáti lety, a tak si za tu dobu dokázal získat pozornost a oblibu britských zákazníků. V České republice toto hnutí funguje necelých devět let a postupně se dostává do povědomí českých spotřebitelů. Teoretická část je věnována fair tradu a úvodu do teorie marketingu. V praktické části jsou popsány a porovnány marketingové strategie fair trade. Dále je praktická část doplněna o dotazníkové šetření. Cílem tohoto šetření bylo získat informace o tom jak čeští a britští studenti vnímají marketingové aktivity fair trade v jejich zemi. cs
dc.format 80 s. (98 319 znaků) cs
dc.format.extent 5569099 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Česká republika cs
dc.subject Velká Británie cs
dc.subject fair trade cs
dc.subject mezikulturní analýza cs
dc.subject marketingové strategie cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject the Czech Republic en
dc.subject the United Kingdom en
dc.subject Fair Trade en
dc.subject cross-cultural analysis en
dc.subject marketing strategies en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom cs
dc.title.alternative A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2013-06-13
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the cross-cultural analysis of Fair Trade marketing strategies in the Czech Republic and the United Kingdom, where Fair Trade has enjoyed a growing success. People are increasingly getting interested in the origin of products and conditions under which they were produced. In the United Kingdom, Fair Trade began to develop more than sixty years ago, and thus has managed to get the attention and popularity of British customers. In the Czech Republic, Fair Trade movement has only existed for nine years and gradually the awareness of Czech customers is on the increase. The theoretical part is devoted to Fair Trade and a basic introduction into the theory of marketing. In the practical part, marketing strategies of Fair Trade are described and compared. The practical part is then supplemented by a questionnaire survey. The objective of this survey was to discover how Czech and British university students perceive marketing activities of Fair Trade in their countries. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 30675
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26
local.subject fair trade cs
local.subject Česko cs
local.subject fair trade en
local.subject Czechia en


Files in this item

Files Size Format View
vojtíšková_2013_bp.pdf 5.311Mb PDF View/Open
vojtíšková_2013_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
vojtíšková_2013_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account