The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer

Show full item record

No preview available
Title: The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer
Author: Kouřil, Jakub
Advisor: Fialová, Šárka
Abstract: Předmětem mé bakalářské práce je studium internetové marketingové strategie on-line prodejce a následný marketingový výzkum jednoho z největších on-line prodejců v České republice, společnosti Alza.cz. Svou bakalářskou práci jsem rozdělil na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám zejména nástroji, které se využívají při tvorbě on-line marketingové strategie. V praktické části poté pomocí dotazníkového šetření zkoumám reakce zákazníků na různé prvky on-line marketingové strategie, což může společnost využít pro její další formování. V závěrečné části také uvedu výsledky dotazníkového šetření, na jejichž základě doporučím možná zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21208
Date: 2012-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: B 30532


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kouřil_2013_bp.pdf 2.792Mb PDF View/Open
kouřil_2013_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
kouřil_2013_op.pdf 33.35Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account