The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fialová, Šárka
dc.contributor.author Kouřil, Jakub
dc.date.accessioned 2013-10-06T20:36:40Z
dc.date.available 2013-10-06T20:36:40Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21208
dc.description.abstract Předmětem mé bakalářské práce je studium internetové marketingové strategie on-line prodejce a následný marketingový výzkum jednoho z největších on-line prodejců v České republice, společnosti Alza.cz. Svou bakalářskou práci jsem rozdělil na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám zejména nástroji, které se využívají při tvorbě on-line marketingové strategie. V praktické části poté pomocí dotazníkového šetření zkoumám reakce zákazníků na různé prvky on-line marketingové strategie, což může společnost využít pro její další formování. V závěrečné části také uvedu výsledky dotazníkového šetření, na jejichž základě doporučím možná zlepšení. cs
dc.format 59 s. (81 538 znaků) cs
dc.format.extent 2927722 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internet cs
dc.subject marketing cs
dc.subject strategie cs
dc.subject on-line prodejce cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Alza.cz cs
dc.subject Internet en
dc.subject marketing en
dc.subject strategy en
dc.subject on-line retailer en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject marketing mix en
dc.subject promotional mix en
dc.subject Alza.cz en
dc.title The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer cs
dc.title.alternative The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juřičková, Eva
dc.date.accepted 2013-06-11
dc.description.abstract-translated Subject of my bachelor thesis is a study of the Internet marketing strategy of an on-line retailer and marketing research of one of the biggest on-line retailers in the Czech Republic Alza.cz. I have divided my bachelor thesis into a theoretical and an analytical part. In the theoretical part I will mainly describe tools that are used for making the on-line marketing strategy. In the analytical part I have used a questionnaire survey to analyze reactions of customers to different tools of on-line promotional mix. The results of this can be used for further formation of on-line marketing strategy. In the final part I will also present the results of my questionnaire survey and I will recommend some improvements based on those results. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 30532
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-02
local.subject elektronický obchod cs
local.subject internetový marketing cs
local.subject electronic commerce en
local.subject Internet marketing en


Files in this item

Files Size Format View
kouřil_2013_bp.pdf 2.792Mb PDF View/Open
kouřil_2013_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
kouřil_2013_op.pdf 33.35Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account