An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival

DSpace Repository

Language: English čeština 

An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kressová, Petra
dc.contributor.author Janků, Martina
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:28:30Z
dc.date.available 2015-07-24T12:28:30Z
dc.date.issued 2014-11-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31676
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace hudebního festivalu Fingers Up. Cílem práce je navrhout doporučení, která můžou vést ke zvýšení návštěvnosti festivalu. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a je v ní vypracována literární rešerše na téma marketingové kumunikace. Druhá část je praktická a je zde provedena analýza marketingové komunikace hudebního festivalu Fingers Up 2014, dále pak je festival srovnán s dalšími vybranými festivaly. Praktická část je uzavřena doporučeními pro hudební festival Fingers Up.
dc.format 66 s. (101 051 znaků)
dc.format.extent 3344628
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject hudební festival cs
dc.subject návštěvnost cs
dc.subject návštěvník cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject advertising en
dc.subject music festival en
dc.subject attendance en
dc.subject attendee en
dc.title An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
dc.title.alternative An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Martina
dc.date.accepted 2015-06-09
dc.description.abstract-translated The subject of the bachelor thesis is the analysis of marketing communication by the Fingers Up music festival. The aim of this thesis is to suggest recommendations which can lead to increase of festival's attendance. This bachelor thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and is focused on literary research on the topic marketing communication. The second part is the practical part and is dedicated to the analysis of marketing communication by the Fingers Up music festival 2014, the festival is also compared with other chosen festivals. Practical part is concluded with recommendations for the Fingers Up music festival.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 38085
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-05-05


Files in this item

Files Size Format View Description
janků_2015_dp.pdf 3.189Mb PDF View/Open None
janků_2015_op.docx 16.65Kb Unknown View/Open None
janků_2015_vp.doc 47Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account