A Marketing Analysis of the E-shop Businessbags.cz

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

A Marketing Analysis of the E-shop Businessbags.cz

Show full item record

No preview available
Title: A Marketing Analysis of the E-shop Businessbags.cz
Author: Kubín, Jan
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Tato bakalářská práce s názvem "Marketingová analýza internetového obchodu businessbags.cz" pojednává o marketingových nástrojích a jejich aplikaci na tento internetový obchod. Cílem je analyzovat a navrhnout zdokonalení nástrojů komunikace internetového obchodu Businessbags.cz. Teoretická část je věnována základním pojmům z marketingové komunikace, digitálního marketingu internetové analytiky a rozdílem mezi kamennými a internetovými obchody. V analytické části je představen tento internetový obchod představen, jeho historie a předmět činnosti. Následně jsou provedeny marketingové analýzy SWOT, IFE matice, IFE matice a benchmarking konkurence. V závěru této části jsou navržena doporučení pro efektivní využití nástrojů online marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37477
Date: 2015-11-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C 42032


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kubín_2016_dp.pdf 3.863Mb PDF View/Open None
kubín_2016_op.doc 50Kb Unknown View/Open None
kubín_2016_vp.doc 48Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account