A Marketing Analysis of the E-shop Businessbags.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Marketing Analysis of the E-shop Businessbags.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Kubín, Jan
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:04Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:04Z
dc.date.issued 2015-11-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37477
dc.description.abstract Tato bakalářská práce s názvem "Marketingová analýza internetového obchodu businessbags.cz" pojednává o marketingových nástrojích a jejich aplikaci na tento internetový obchod. Cílem je analyzovat a navrhnout zdokonalení nástrojů komunikace internetového obchodu Businessbags.cz. Teoretická část je věnována základním pojmům z marketingové komunikace, digitálního marketingu internetové analytiky a rozdílem mezi kamennými a internetovými obchody. V analytické části je představen tento internetový obchod představen, jeho historie a předmět činnosti. Následně jsou provedeny marketingové analýzy SWOT, IFE matice, IFE matice a benchmarking konkurence. V závěru této části jsou navržena doporučení pro efektivní využití nástrojů online marketingu.
dc.format 47 s. (80 632)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject Internet cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject SEO cs
dc.subject B2B cs
dc.subject B2C cs
dc.subject affiliate marketing cs
dc.subject e-commerce platforms cs
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Digital Marketing en
dc.subject Internet en
dc.subject E-commerce en
dc.subject SEO en
dc.subject B2B en
dc.subject B2C en
dc.subject Affiliate marketing en
dc.subject E-commerce platforms en
dc.title A Marketing Analysis of the E-shop Businessbags.cz
dc.title.alternative A Marketing Analysis of the E-shop Businessbags.cz
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Orsavová, Jana
dc.date.accepted 2016-06-15
dc.description.abstract-translated This thesis titled "A Marketing Analysis of E-shop Businessbags.cz" deals with the marketing tools and their application on the electronic store. The aim is to analyze and propose improvements of communication tools of this particular online store. The theoretical part is devoted into the basic concepts of marketing communication, digital marketing, web analytics and the difference between the classic stores and electronic stores. The analytical part introduces the e-shop Businessbags.cz its history and business activities. Subsequently there are executed marketing analyses such as SWOT analysis, IFE matrix, IFE matrix and benchmarking of the competition. In conclusion of this part, the bachelor thesis contains recommendations for the effective use of all marketing tools of this particular electronic store.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 42032
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-05-06
local.subject internet věcí cs
local.subject elektronický obchod cs
local.subject internetový marketing cs
local.subject Internet of things en
local.subject electronic commerce en
local.subject Internet marketing en


Files in this item

Files Size Format View Description
kubín_2016_dp.pdf 3.863Mb PDF View/Open None
kubín_2016_op.doc 50Kb Unknown View/Open None
kubín_2016_vp.doc 48Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account