A Marketing Analysis of the E-shop Businessbags.cz

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

A Marketing Analysis of the E-shop Businessbags.cz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: A Marketing Analysis of the E-shop Businessbags.cz
Autor: Kubín, Jan
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Tato bakalářská práce s názvem "Marketingová analýza internetového obchodu businessbags.cz" pojednává o marketingových nástrojích a jejich aplikaci na tento internetový obchod. Cílem je analyzovat a navrhnout zdokonalení nástrojů komunikace internetového obchodu Businessbags.cz. Teoretická část je věnována základním pojmům z marketingové komunikace, digitálního marketingu internetové analytiky a rozdílem mezi kamennými a internetovými obchody. V analytické části je představen tento internetový obchod představen, jeho historie a předmět činnosti. Následně jsou provedeny marketingové analýzy SWOT, IFE matice, IFE matice a benchmarking konkurence. V závěru této části jsou navržena doporučení pro efektivní využití nástrojů online marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37477
Datum: 2015-11-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 42032


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kubín_2016_dp.pdf 3.863Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kubín_2016_op.doc 50Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kubín_2016_vp.doc 48Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet