Postoje pedagogů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoje pedagogů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání ve Zlínském kraji

Show full item record

No preview available
Title: Postoje pedagogů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání ve Zlínském kraji
Author: Krajíčková, Miroslava
Advisor: Kalenda, Jan
Abstract: Diplomová práce se zabývá postoji pedagogů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání. Teoretická část se zaměřuje na právo jedince na vzdělání a na strategické dokumenty, ve kterých je koncept inkluzivního vzdělávání ukotven. Blíže popisuje pojmy související s inkluzí a jednotlivé účastníky inkluzivního vzdělávání, především pedagogy. Dále definuje inkluzivní školu a indikátory, které takovou školu vymezují. Empirická část zkoumá postoje pedagogů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání ve Zlínském kraji a jejich obavy ze zavedené inkluze za pomocí kvantitativně orientovaného výzkumu provedeného prostřednictvím dotazníkového šetření. Závěr práce patří prezentaci výsledků výzkumu a doporučení pro praxi, která z výzkumného šetření vyplynula.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39783
Date: 2016-11-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A 45177


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
krajíčková_2017_dp.pdf 2.241Mb PDF View/Open None
krajíčková_2017_op.pdf 221.7Kb PDF View/Open None
krajíčková_2017_vp.doc 54.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account