An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Author: Šomodi, Markéta
Advisor: Mikeska, Martin
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti HOME INTERIER s.r.o. Tato společnost se zaměřuje především na design, realizaci a následnou instalaci interiérů, avšak nedílnou součástí nabídky je prodej kusového nábytku, interiérových doplňků a kuchyňských spotřebičů. Teoretická část práce začíná vysvětlením pojmu marketing a marketingového procesu a pokračuje popisem základních prvků tvorby marketingové strategie. Praktická část je věnována hlavnímu cíli této práce, tedy analýze marketingové strategie firmy, následnému vyhodnocení a vytvoření doporučení pro zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41764
Date: 2017-11-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C 49336


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
šomodi_2018_dp.pdf 3.415Mb PDF View/Open None
šomodi_2018_op.doc 47.5Kb Unknown View/Open None
šomodi_2018_vp.doc 50.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account