An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mikeska, Martin
dc.contributor.author Šomodi, Markéta
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:00:44Z
dc.date.available 2018-07-04T15:00:44Z
dc.date.issued 2017-11-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41764
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti HOME INTERIER s.r.o. Tato společnost se zaměřuje především na design, realizaci a následnou instalaci interiérů, avšak nedílnou součástí nabídky je prodej kusového nábytku, interiérových doplňků a kuchyňských spotřebičů. Teoretická část práce začíná vysvětlením pojmu marketing a marketingového procesu a pokračuje popisem základních prvků tvorby marketingové strategie. Praktická část je věnována hlavnímu cíli této práce, tedy analýze marketingové strategie firmy, následnému vyhodnocení a vytvoření doporučení pro zlepšení.
dc.format 72 s. (106 706 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject strategie cs
dc.subject propagace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject interiér cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketing en
dc.subject strategy en
dc.subject promotion en
dc.subject advertisement en
dc.subject interior en
dc.subject marketing mix en
dc.title An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
dc.title.alternative An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2018-06-15
dc.description.abstract-translated The main objective of the bachelor's thesis is to analyse the marketing strategy of the company HOME INTERIER s.r.o. The company's focus is on designing and installing interiors, but an integral part of the company's offer is furniture, interior accessories, and appliances. The theoretical part of the thesis starts with an explanation of the term marketing, the process of marketing and continues with a description of main features of a marketing strategy creation. The practical part contains an analysis of the company's marketing strategy, evaluates the strategy, and provides suggestions for improvements.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 49336
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-05-03
local.subject strategický marketing cs
local.subject bytové interiéry cs
local.subject nábytek cs
local.subject strategic marketing en
local.subject residential interiors en
local.subject furniture en


Files in this item

Files Size Format View Description
šomodi_2018_dp.pdf 3.415Mb PDF View/Open None
šomodi_2018_op.doc 47.5Kb Unknown View/Open None
šomodi_2018_vp.doc 50.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account