Vnímání žákovské diverzity v inkluzivním vzdělávání pohledem jejich rodičů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání žákovské diverzity v inkluzivním vzdělávání pohledem jejich rodičů

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání žákovské diverzity v inkluzivním vzdělávání pohledem jejich rodičů
Author: Lysáková, Martina
Advisor: Skarupská, Helena
Abstract: Diplomová práce pod názvem Vnímání žákovské diverzity v inkluzivním vzdělávání pohledem jejich rodičů se snaží přiblížit aktuální téma, které je inkluzivní pedagogika. Teoretická část pracuje s pojmy, jako je inkluze nebo integrace, které jsou nedílnými součástmi tohoto tématu. Práce je koncipována z pohledu rodičů, jelikož v naší společnosti existuje mnoho dětí se vzdělávacími potřebami a je důležité si uvědomit, že i jejich potřeby jsou součástí naší společenské reality. Je potřeba si uvědomit, s jakými druhy žákovské diverzity se můžeme setkat v prostředí škol. Všechny tyto aspekty jsou důležité jak v rámci vnímání jak pohledem rodičů, učitelů nebo kolektivu s ohledem na dítě se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem práce je zjistit, jak se inkluzivní pedagogika v českých školách vyvíjí, zda naplňuje očekávání rodičů a jejich dětí nebo funguje dle principů, které nabízí. Praktická část je zpracována kvalitativním výzkumem, pro design výzkumu byla použita interpretativní fenomenologická analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43104
Date: 2017-11-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A 48261


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
lysáková_2018_dp.pdf 3.477Mb PDF View/Open None
lysáková_2018_op.docx 17.08Kb Unknown View/Open None
lysáková_2018_vp.doc 53Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account