An Analysis of Marketing Communications in a Selected Company

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

An Analysis of Marketing Communications in a Selected Company

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: An Analysis of Marketing Communications in a Selected Company
Autor: Juríčková, Katarína
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace ve vybrané společnosti sídlící na Slovensku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části bylo shromáždění, studium a následné zpracování literární rešerše zejména z oblasti marketingu, marketingové komunikace, vybraných marketingových analýz a poté formulování teoretických východisek souvisejících se zpracováním části praktické. Praktická část si kladla za cíl realizaci analýzy současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. V této části byly mimo jiné použity vybrané situační marketingové analýzy, které dopomohly k řešení výzkumného problému.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43705
Datum: 2018-07-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 50712


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
juríčková_2018_dp.pdf 1.547Mb PDF Zobrazit/otevřít None
juríčková_2018_op.doc 52.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
juríčková_2018_vp.doc 85Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet