Komunikační strategie fakulty ekonomicko-správní Masarykovy univerzity

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie fakulty ekonomicko-správní Masarykovy univerzity

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie fakulty ekonomicko-správní Masarykovy univerzity
Author: Bílková, Kateřina
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Diplomová práce na téma Komunikační strategie Ekonomicko-správní fakulty analyzuje komunikaci Ekonomicko-správní fakulty, její komunikační nástroje a kanály, a přede-vším image a pověst vnímanou jejími studenty a absolventy. Teoretická část práce se věnuje marketingu služeb, školskému marketingu, image, brandu a marketingovému výzkumu, součástí teoretické části je metodika práce, kde jsou stanoveny cíle, účel práce a výzkumné otázky. Praktická část se věnuje představení Masarykovy univerzity a Ekonomicko-správní fakulty. V této části je proveden a vyhodnocen výzkum a zodpovězeny výzkumné otázky. Závěrečná, projektová, část obsahuje doporučení, na základě výsledků výzkumu a návrh dílčích částí komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45645
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53368


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bílková_2019_dp.pdf 3.610Mb PDF View/Open None
bílková_2019_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
bílková_2019_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account