Komunikační strategie fakulty ekonomicko-správní Masarykovy univerzity

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie fakulty ekonomicko-správní Masarykovy univerzity

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Bílková, Kateřina
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45645
dc.description.abstract Diplomová práce na téma Komunikační strategie Ekonomicko-správní fakulty analyzuje komunikaci Ekonomicko-správní fakulty, její komunikační nástroje a kanály, a přede-vším image a pověst vnímanou jejími studenty a absolventy. Teoretická část práce se věnuje marketingu služeb, školskému marketingu, image, brandu a marketingovému výzkumu, součástí teoretické části je metodika práce, kde jsou stanoveny cíle, účel práce a výzkumné otázky. Praktická část se věnuje představení Masarykovy univerzity a Ekonomicko-správní fakulty. V této části je proveden a vyhodnocen výzkum a zodpovězeny výzkumné otázky. Závěrečná, projektová, část obsahuje doporučení, na základě výsledků výzkumu a návrh dílčích částí komunikační strategie.
dc.format 93 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject image cs
dc.subject značka cs
dc.subject brand cs
dc.subject brand archetyp cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject školský marketing cs
dc.subject Services marketing en
dc.subject image en
dc.subject brand en
dc.subject brand archetype en
dc.subject marketing research en
dc.subject communication strategy en
dc.subject school marketing en
dc.title Komunikační strategie fakulty ekonomicko-správní Masarykovy univerzity
dc.title.alternative Communication Strategy of Faculty of Economics and Administration of Masaryk University
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Stránský, Michal
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis Communication strategy for the Faculty of Economics and Admin-istration is to analyze the communication of the Faculty of Economics and Administra-tion - the communication channels and tools and the image and reputation in the heads of students and graduates. The theoretical part is focused on services marketing, school marketing, image, brand and marketing research. It also describes the aim and object of the theses, the methodology and the research questions. The practical part presents Masa-ryk university and for the Faculty of Economics and Administration. It also describes the research and its results and the answers for the research questions. The final part gives recommendations based on results of the research and suggestion for selected parts of communication strategy.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53368
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
bílková_2019_dp.pdf 3.610Mb PDF View/Open None
bílková_2019_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
bílková_2019_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account