Marketing ve fázi zavádění výrobků na trh ve firmě TrueSport

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketing ve fázi zavádění výrobků na trh ve firmě TrueSport

Show full item record

No preview available
Title: Marketing ve fázi zavádění výrobků na trh ve firmě TrueSport
Author: Dostál, Ondřej
Advisor: Ševčíková, Lenka
Abstract: Cílem mé bakalářské práce je co možná nejefektivněji navrhnout marketing a marketingovou komunikaci ve fázi zavádění výrobků na trh ve firmě TrueSport. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V části teoretické jsem zpracoval vhodné literární zdroje a poznatky týkající se daného tématu, počínaje definicí marketingu a BCG analýzou konče. Praktická část je potom tvořena samotným popisem společnosti a jejich dosavadních marketingových činností, ale především zde kladu důraz na vlastní návrhy efektivních marketingových aktivit, tak aby firma mohla co nejlépe obstát na trhu, kde již panuje velká konkurence.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4774
Date: 2007-05-18
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 6491


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dostál_2007_bp.pdfBlocked 1.405Mb PDF
dostál_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
dostál_2007_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account