Marketing ve fázi zavádění výrobků na trh ve firmě TrueSport

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing ve fázi zavádění výrobků na trh ve firmě TrueSport

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ševčíková, Lenka
dc.contributor.author Dostál, Ondřej
dc.date.accessioned 2010-07-16T02:51:08Z
dc.date.available 2010-07-16T02:51:08Z
dc.date.issued 2007-05-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4774
dc.description.abstract Cílem mé bakalářské práce je co možná nejefektivněji navrhnout marketing a marketingovou komunikaci ve fázi zavádění výrobků na trh ve firmě TrueSport. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V části teoretické jsem zpracoval vhodné literární zdroje a poznatky týkající se daného tématu, počínaje definicí marketingu a BCG analýzou konče. Praktická část je potom tvořena samotným popisem společnosti a jejich dosavadních marketingových činností, ale především zde kladu důraz na vlastní návrhy efektivních marketingových aktivit, tak aby firma mohla co nejlépe obstát na trhu, kde již panuje velká konkurence. cs
dc.format 57 s, 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1473670 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject tržní segmenty cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject BCG analýza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Market Environment en
dc.subject Competition en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject BCG Analysis en
dc.title Marketing ve fázi zavádění výrobků na trh ve firmě TrueSport cs
dc.title.alternative Marketing in a phase of implementing products of TrueSport Company on the market en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2007-06-11
dc.description.abstract-translated The aim of my bachelor thesis is to design marketing and marketing communication in phase of implementing products of TrueSport Company on the market as effectively as possible. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part I compiled suitable literary sources and materials relating to the subject, starting with the definition of marketing and ending with the analysis of BCG. The practical part includes the description of the company and its present marketing activi-ties but in particular I insist on my own concepts of effective marketing activities in order that the company would be able to compete on the market that is already dominated by a big competition. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 6491
dc.date.assigned 2007-03-16
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
dostál_2007_bp.pdfBlocked 1.405Mb PDF View/Open
dostál_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
dostál_2007_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account