Využití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci v oblasti B2C

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Využití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci v oblasti B2C

Show full item record

No preview available
Title: Využití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci v oblasti B2C
Author: Janík, Václav
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato práce se zaměřuje na téma Využití internetu věcí (IoT) v marketingové komunikaci. Z oblasti IoT je pozornost věnována převážně chytrým nositelným zařízením, která jsou mezi lidmi stále oblíbenější a jejich přidaná hodnota by mohla znamenat přínos i v oblasti marketingové komunikace. Práce seznamuje s obecnou problematikou koncepce internetu věcí, popisem současného využití a mimo jiné i příležitosti, které tato technologii skýtá v oblasti B2C. Praktická část práce zkoumá potenciál využití těchto zařízení v marketingové komunikaci a je rozdělena do dvou částí. První část je kvantitativní dotazníkové šetření zkoumající vztah veřejnosti k této technologii. Druhá část je kvalitativní výzkum v podobě hloubkových rozhovorů a je cílen na odbornou veřejnost. V projektové části práce jsou zjištění využita k návrhu realizace konkrétního použití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci firmy na trhu B2C.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49223
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
janík_2020_dp.pdf 2.267Mb PDF View/Open None
janík_2020_op.docx 125.4Kb Unknown View/Open None
janík_2020_vp.doc 135Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account