Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného vinařství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného vinařství

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného vinařství
Author: Krčková, Tereza
Advisor: Bejtkovský, Jiří
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství. Jejím cílem bylo vytvoření projektu s akčními plány, který by pomohl vylepšit aktivity marketingové komunikace vinařství. Práce byla rozdělena do tří částí, a to teoretické, praktické a projektové. Teoretická část se zabývala vypracováním literární rešerše z oblasti marketingového mixu, komunikačního mixu a trendů marketingové komunikace. Praktická část byla zaměřena na analýzu současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství. Podklady pro analýzu byly získány formou online dotazníkového šetření a také formou interview s vedoucím vybraného vinařství. Následná projektová část obsahuje akční plány, které by mohly vylepšit nynější stav marketingové komunikace vinařství. Projekt byl poté podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55476
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
krčková_2024_dp.pdf 2.764Mb PDF View/Open None
krčková_2024_op.pdf 240.5Kb PDF View/Open None
krčková_2024_vp.docx 41.67Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account