Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného vinařství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného vinařství

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Krčková, Tereza
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:12Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:12Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55476
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství. Jejím cílem bylo vytvoření projektu s akčními plány, který by pomohl vylepšit aktivity marketingové komunikace vinařství. Práce byla rozdělena do tří částí, a to teoretické, praktické a projektové. Teoretická část se zabývala vypracováním literární rešerše z oblasti marketingového mixu, komunikačního mixu a trendů marketingové komunikace. Praktická část byla zaměřena na analýzu současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství. Podklady pro analýzu byly získány formou online dotazníkového šetření a také formou interview s vedoucím vybraného vinařství. Následná projektová část obsahuje akční plány, které by mohly vylepšit nynější stav marketingové komunikace vinařství. Projekt byl poté podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 112 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject vinařství cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Online Marketing en
dc.subject Winery en
dc.subject Marketing Research en
dc.title Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného vinařství
dc.title.alternative A Project for Improving the Marketing Communication of a Selected Winery
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2024-06-06
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on the improvement of the current state of marketing communication of a selected winery. Its aim was to create a project with action plans that would help to improve the marketing communication activities of the winery. The thesis was divided into three parts, specifically theoretical, practical and project. The theoretical part delt with topics such as marketing mix, communication mix and marketing communication trends. The practical part focused on the analysis of the current state of marketing communication of the selected winery. The basis for the analysis was obtained through an online questionnaire survey and also through an interview with the manager of the selected winery. The subsequent project part contains action plans that could improve the current state of marketing communication of the winery. The project was then subjected to a time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65074
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
krčková_2024_dp.pdf 2.764Mb PDF View/Open None
krčková_2024_op.pdf 240.5Kb PDF View/Open None
krčková_2024_vp.docx 41.67Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account