Marketingová strategie firmy AuDaCon AG při vstupu na slovenský trh

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie firmy AuDaCon AG při vstupu na slovenský trh

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie firmy AuDaCon AG při vstupu na slovenský trh
Author: Labudková, Eva
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Tato práce se zabývá strategickou marketingovou analýzou na B2B trhu a přibližuje, jak její výsledky aplikovat do marketingové strategie firmy, která se chystá expandovat na nový trh. Cílem práce je zmapovat současnou situaci rakouské firmy AuDaCon AG, teoretická východiska aplikovat na její záměr expandovat do automobilového odvětví na Slovenském trhu, a doporučit firmě jak používat konkrétní marketingové nástroje v prostředí Slovenské republiky tak, aby se jí dařilo plnit cíle.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5605
Date: 2008-04-25
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
labudková_2008_dp.pdf 1.136Mb PDF View/Open
labudková_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
labudková_2008_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account