Domácí vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání z pohledu učitelů
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Domácí vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání z pohledu učitelů |
| Author: |
Maryášová, Adéla
|
| Advisor: |
Tallová, Barbora
|
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se domácím vzděláváním v rámci povinného předškolního vzdělávání. Teoretická část se zaměřuje na proces domácího vzdělávání a popisuje jeho výhody i nevýhody. Empirická část představuje kvantitativní výzkum realizovaný formou dotazníkového šetření mezi učiteli mateřských škol ve Zlínském kraji. Výzkumná část se věnuje tomu, jak učitelé mateřských škol vnímají domácí vzdělávání dětí v povinném předškolním roce, jaké v něm spatřují přínosy a jaká případná rizika s ním spojují. Výsledky ukazují, že učitelé mají o této formě vzdělávání základní povědomí, přičemž ji většinou hodnotí neutrálně až negativně. Učitelé vnímají jeho výhody a rizika a shodují se, že tato forma vzdělávání může být vhodná pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57586
|
|
Date:
|
2025-01-08 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav školní pedagogiky |
|
Discipline:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account