Fair trade v marketingových komunikacích

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Fair trade v marketingových komunikacích

Show full item record

No preview available
Title: Fair trade v marketingových komunikacích
Author: Krutílková, Pavla
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Bakalářská práce pojednává o novém, rostoucím konceptu Fair Trade. Teoretická část analyzuje problematiku CRS, zeleného marketingu, marketingových komunikací i globálních problémů. Praktická část se zabývá historií Fair trade a principy jeho fungová-ní. Analyzuje, jaké stojí před Fair trade limity a výzvy. Hlavní část praktické části je věnována Fair trade v marketingových komunikacích, a to ve světe i nás. Popisuje, jak je Fair trade komunikován jak ziskovými, tak neziskovými organizacemi. Naznačuje, proč je možné Fair trade považovat za marketingovou hodnotu. V závěru práce je vyhodnocen dotazník o etickém nakupování mladých lidí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6029
Date: 2008-05-12
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7466


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
krutílková_2008_bp.pdfBlocked 1.453Mb PDF
krutílková_2008_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open
krutílková_2008_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account