Marketing Plan for Chemistry Analyser Dimension Vista Launch in the Czech Republic

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketing Plan for Chemistry Analyser Dimension Vista Launch in the Czech Republic

Show full item record

No preview available
Title: Marketing Plan for Chemistry Analyser Dimension Vista Launch in the Czech Republic
Author: Šerek, Radomír
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem této diplomové práce je rozvinout marketingový plán pro uvedení nového přístroje na český diagnostický trh v roce 2010. Teoretické aspekty jako rozlišení mezi strategickým marketingem a strategickým managementem, význam samotného plánování nebo příprava a vytvoření marketingového plánu jsou diskutovány v teoretické části. V druhé části této práce jsou provedeny analýzy potřebné k formulaci marketingových cílů a strategií. Nákladovou, časovou a rizikovou analýzu projektu uvedení Dimension Vista na trh naleznete v poslední části této práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9461
Date: 2009-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 12437


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šerek_2009_dp.pdfBlocked 2.321Mb PDF View/Open
šerek_2009_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
šerek_2009_op.pdf 123.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account