Marketing Plan for Chemistry Analyser Dimension Vista Launch in the Czech Republic

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing Plan for Chemistry Analyser Dimension Vista Launch in the Czech Republic

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Šerek, Radomír
dc.date.accessioned 2010-07-17T20:55:25Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9461
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je rozvinout marketingový plán pro uvedení nového přístroje na český diagnostický trh v roce 2010. Teoretické aspekty jako rozlišení mezi strategickým marketingem a strategickým managementem, význam samotného plánování nebo příprava a vytvoření marketingového plánu jsou diskutovány v teoretické části. V druhé části této práce jsou provedeny analýzy potřebné k formulaci marketingových cílů a strategií. Nákladovou, časovou a rizikovou analýzu projektu uvedení Dimension Vista na trh naleznete v poslední části této práce. cs
dc.format 83 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2434391 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject strategický management cs
dc.subject marketingový cíl cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject cílový trh cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject strategic management en
dc.subject marketing objective en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject market target en
dc.title Marketing Plan for Chemistry Analyser Dimension Vista Launch in the Czech Republic cs
dc.title.alternative Marketingový plán uvedení biochemického analyzátoru Dimension Vista na trh v ČR en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Čech, Michal
dc.date.accepted 2009-05-25
dc.date.vskp-available 2039-05-04
dc.description.abstract-translated The aim of this master thesis is to develop a marketing plan for a new instrument launch on the Czech diagnostics market in 2010. The theoretical aspects like differentiation between strategic marketing and strategic management, the meaning of planning itself or preparation and creation of the marketing plan are discussed in the theoretical part. In the second part of this work are performed necessary analyses for marketing objectives and strategies formulations. The costs, time and risk analyses of the Dimension Vista launch project you can find in the last part of this work. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12437
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
šerek_2009_dp.pdfBlocked 2.321Mb PDF View/Open
šerek_2009_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
šerek_2009_op.pdf 123.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account