Komunikace jako základ obchodních dovedností

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace jako základ obchodních dovedností

Show simple item record

dc.contributor.advisor Řehoř, Antonín
dc.contributor.author Jurigová, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-14T05:32:03Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:36Z
dc.date.issued 2006-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2257
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace mezi lidmi. Cílem mé práce bylo vymezit základní pravidla efektivní komunikace a prokázat, že komunikace je nezbytnou součástí života každého z nás, ale také důležitou součástí obchodních dovedností. V úvodu bakalářské práce jsem vymezila základní pojmy komunikace, její druhy a funkce. Pozornost jsem také věnovala komunikačním dovednostem, jako je vnímání a naslouchání, technika asertivity a kladení otázek. Závěr práce jsem zaměřila na pravidla verbální a neverbální komunikace se zákazníkem a na pravidla telefonování. cs
dc.format 44 s. cs
dc.format.extent 21261720 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2011
dc.subject komunikace cs
dc.subject verbální komunikace cs
dc.subject neverbální komunikace cs
dc.subject funkce komunikace cs
dc.subject vnímání cs
dc.subject naslouchání cs
dc.subject rozhovor cs
dc.subject telefonní rozhovor cs
dc.subject communication en
dc.subject verbal communication en
dc.subject unverbal communication en
dc.subject functions of communication en
dc.subject perception en
dc.subject eavesdropping en
dc.subject conversation en
dc.subject telephone talk en
dc.title Komunikace jako základ obchodních dovedností cs
dc.title.alternative Communication as the foundation of business skills en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2006-06-21
dc.description.abstract-translated The final work deals with problems of communication among the people. The work's objective was to define the basic principles of effective communication and render that communication is the indispensable component of the life each of us but important part of commercial skills too. I defined the basic conceps of communication in the guide of the final work, its types and functions. I dedicated attention communication skills too, as is perception and eavesdropping, the technology of asertive and ask of questions. Ending of the work I concentrate to the principles verbal and unverbal communication with a client and to principles of telephony. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 4446
dc.date.assigned 2005-04-15
utb.result.grade A
local.subject obchodní komunikace cs
local.subject communication in business en


Files in this item

Files Size Format View
jurigová_2006_bp.pdfBlocked 20.27Mb PDF View/Open
jurigová_2006_vp.doc 24.5Kb Microsoft Word View/Open
jurigová_2006_op.doc 23Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account