Sociální marketing a kouření

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Sociální marketing a kouření

Show full item record

No preview available
Title: Sociální marketing a kouření
Author: Tesař, Tomáš
Advisor: Šigut, Zdeněk
Abstract: Diplomová práce se zabývá tématikou sociálního marketingu, jeho prvními počátky, definuje a vymezuje působnost sociálního marketingu u nás. Současně uvádí nejznámější působení firem v oblasti sociálního marketingu. Druhá část práce je věnována problematice kouření a jeho dopady na společnost a jedince. Popisuje záporné, ale i kladné účinky kouření. Taktéž popisuje nejčastější metody odvykání kouření. V praktické části jsou porovnávány dva výběrové vzorky, kdy je zkoumáno stanovení míry působnosti sociálního marketingu na jednotlivce, zejména ve spojitosti s otázkou kouření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11873
Date: 2010-03-30
Availability: Bez omezení
Department: Institut mezioborových studií
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A 16914


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
tesař_2010_dp.pdf 726.6Kb PDF View/Open
tesař_2010_vp.doc 33.5Kb Microsoft Word View/Open
tesař_2010_op.doc 27.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account