Sociální marketing a kouření

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální marketing a kouření

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šigut, Zdeněk
dc.contributor.author Tesař, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-19T04:34:21Z
dc.date.available 2010-07-19T04:34:21Z
dc.date.issued 2010-03-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11873
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématikou sociálního marketingu, jeho prvními počátky, definuje a vymezuje působnost sociálního marketingu u nás. Současně uvádí nejznámější působení firem v oblasti sociálního marketingu. Druhá část práce je věnována problematice kouření a jeho dopady na společnost a jedince. Popisuje záporné, ale i kladné účinky kouření. Taktéž popisuje nejčastější metody odvykání kouření. V praktické části jsou porovnávány dva výběrové vzorky, kdy je zkoumáno stanovení míry působnosti sociálního marketingu na jednotlivce, zejména ve spojitosti s otázkou kouření. cs
dc.format 101 s. cs
dc.format.extent 744080 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject fundraising cs
dc.subject cause realated marketing cs
dc.subject kouření cs
dc.subject nikotin cs
dc.subject kouření a reklama cs
dc.subject social marketing en
dc.subject fundraising en
dc.subject cause related marketing en
dc.subject smoking en
dc.subject nicotine en
dc.subject smoking and advertisement en
dc.title Sociální marketing a kouření cs
dc.title.alternative Social marketing and smoking en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jilčík, Tomáš
dc.date.accepted 2010-05-13
dc.description.abstract-translated This final thesis concentrates on social marketing, its beginning and defines and specifies sphere of social marketing in our country. Contemporaneously it shows the well known companies acting in the field of social marketing. The second part deals with the smoking problems and its society and individual incidence describing both positive and negative aspects of smoking .The most common methods of stopping smoking are described as well. In practical part two elective samples are compared while it was investigated how far does social marketing impacts individual, mainly in combination with smoking. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/157 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 16914
dc.date.assigned 2008-11-30
utb.result.grade A
local.subject boj proti kouření cs
local.subject smoking control en


Files in this item

Files Size Format View
tesař_2010_dp.pdf 726.6Kb PDF View/Open
tesař_2010_vp.doc 33.5Kb Microsoft Word View/Open
tesař_2010_op.doc 27.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account