Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby

Show full item record

No preview available
Title: Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Author: Váňová, Lada
Advisor: Kubíčková, Eliška
Abstract: Aby reklama byla úspěšná, nestačí jen správné využití marketingových nástrojů, důležitou složkou je i kreativita. K ní je potřebné si určit kreativní strategii, která se skládá z pěti dílčích částí, které se navzájem ovlivňují a určují tak originalitu a úspěšnost reklamy. Tato bakalářská práce se zabývá reklamní kreativní strategií na finanční produkty a služby. V teoretické části jsou vymezeny zásady a charakteristiky této problematiky. Praktická část analyzuje kreativní strategii televizních reklam v českém prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15095
Date: 2011-05-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18780


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
váňová_2011_bp.pdf 3.646Mb PDF View/Open
váňová_2011_vp.doc 120.5Kb Microsoft Word View/Open
váňová_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account