Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách

Show full item record

No preview available
Title: Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách
Author: Kopečná, Monika
Advisor: Hrnčiříková, Zuzana
Abstract: Tato práce pojednává o problému získávání dobrovolníků do sociálních služeb.Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu marketing, sociální marketing, sociální služby a dobrovolnictví. Praktická část se opírá o polostrukturované rozhovory s vedoucími, řediteli, sociálními pracovníky, kteří dobrovolníky získávají, organizují kampaně, veřejné akce k získávání dobrovolníků.Cílem bakalářské práce je zjistit jakým způsobem sociální služby využívají sociální marketing k získávání dobrovolníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37606
Date: 2016-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: D 42232


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kopečná_2016_dp.pdf 1.648Mb PDF View/Open None
kopečná_2016_op.doc 56Kb Unknown View/Open None
kopečná_2016_vp.docx 20.11Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account