Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Hrnčiříková, Zuzana
dc.contributor.author Kopečná, Monika
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:19Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:19Z
dc.date.issued 2016-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37606
dc.description.abstract Tato práce pojednává o problému získávání dobrovolníků do sociálních služeb.Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu marketing, sociální marketing, sociální služby a dobrovolnictví. Praktická část se opírá o polostrukturované rozhovory s vedoucími, řediteli, sociálními pracovníky, kteří dobrovolníky získávají, organizují kampaně, veřejné akce k získávání dobrovolníků.Cílem bakalářské práce je zjistit jakým způsobem sociální služby využívají sociální marketing k získávání dobrovolníků.
dc.format 99 s. (184 290 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject dobrovolnictví cs
dc.subject sociální služby cs
dc.subject marketing cs
dc.subject vysílající organizace cs
dc.subject média cs
dc.subject motivace cs
dc.subject social marketing en
dc.subject volunteering en
dc.subject social services en
dc.subject marketing en
dc.subject volunteer-sending organizations en
dc.subject media en
dc.subject motivation en
dc.title Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách
dc.title.alternative Social Marketing as a Tool of Acquiring Volunteers in Social Servises
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krausová, Jana
dc.date.accepted 2016-06-06
dc.description.abstract-translated The major objective of this study is to explore the methods social services use to acquire volunteers. This thesis concerns the problem of recruiting volunteers for social services. The theory section aims to define key terms, such as marketing, social marketing, volunteering, social services and describes the ways of recruiting volunteers for social services. The empi-rical part consists of semi-structured interviews with directors, managers providing social services, social workers, who recruit volunteers for the jobs, organize campaigns and public events to acquire volunteers.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 42232
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-22


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kopečná_2016_dp.pdf 1.648Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kopečná_2016_op.doc 56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kopečná_2016_vp.docx 20.11Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet