Marketing communications as a strategic function of the hotel units in the Zálesí a.s. company

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketing communications as a strategic function of the hotel units in the Zálesí a.s. company

Show full item record

No preview available
Title: Marketing communications as a strategic function of the hotel units in the Zálesí a.s. company
Author: Vavrysová, Veronika
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současnou úroveň marketingové komunikace vybraného podniku a jeho hlavních konkurentů a na základě analýzy navrhnout možná zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o důležitosti marketingové komunikace, popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu, postup při realizaci marketingové strategie a využití internetu pro reklamu. V praktické části je krátce představen vybraný podnik. V hlavní části je pak analyzována a hodnocena úroveň marketingové komunikace vybraného podniku a jeho konkurentů. Závěrečná část obsahuje možné návrhy na zlepšení současné marketingové komunikace podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8571
Date: 2009-05-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: B 11226


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vavrysová_2009_bp.pdf 1.453Mb PDF View/Open
vavrysová_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
vavrysová_2009_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account