Marketing communications as a strategic function of the hotel units in the Zálesí a.s. company

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing communications as a strategic function of the hotel units in the Zálesí a.s. company

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Vavrysová, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-17T13:39:02Z
dc.date.available 2010-07-17T13:39:02Z
dc.date.issued 2009-05-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8571
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současnou úroveň marketingové komunikace vybraného podniku a jeho hlavních konkurentů a na základě analýzy navrhnout možná zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o důležitosti marketingové komunikace, popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu, postup při realizaci marketingové strategie a využití internetu pro reklamu. V praktické části je krátce představen vybraný podnik. V hlavní části je pak analyzována a hodnocena úroveň marketingové komunikace vybraného podniku a jeho konkurentů. Závěrečná část obsahuje možné návrhy na zlepšení současné marketingové komunikace podniku. cs
dc.format 59 s., 7 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1524190 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject integrovaná marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject vztahy s veřejností cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject cílení cs
dc.subject umístění cs
dc.subject E-marketing cs
dc.subject integrated marketing communications en
dc.subject communications mix en
dc.subject advertising en
dc.subject personal selling en
dc.subject public relation en
dc.subject direct marketing en
dc.subject sales promotion en
dc.subject market segmentation en
dc.subject targeting en
dc.subject positioning en
dc.subject E-marketing en
dc.title Marketing communications as a strategic function of the hotel units in the Zálesí a.s. company cs
dc.title.alternative Marketing communications as a strategic function of the hotel units in the Zálesí a.s. company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ladová, Janka
dc.date.accepted 2009-06-16
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to evaluate the current level of marketing communications of selected company and its main rivals, and suggest possible improving measures on the basis of the results of marketing communications analysis. The thesis is divided into two parts - theory and analysis. The former part deals with the importance of marketing communications, the elements of marketing mix, the individual steps within realization of communications strategies, and finally the use of the internet as an advertising medium. In the latter part there is a short introduction of the selected company. The core part deals with the analysis and evaluation of marketing communications of the selected company and its competitors. Finally there are few improvement suggestions. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 11226
dc.date.assigned 2008-11-30
utb.result.grade B
local.subject marketingová komunikace cs
local.subject hotelnictví cs
local.subject hotely cs
local.subject communication in marketing en
local.subject hotel-keeping en
local.subject hotels en


Files in this item

Files Size Format View
vavrysová_2009_bp.pdf 1.453Mb PDF View/Open
vavrysová_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
vavrysová_2009_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account