Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Eliška
dc.contributor.author Váňová, Lada
dc.date.accessioned 2012-03-09T04:32:50Z
dc.date.available 2012-03-09T04:32:50Z
dc.date.issued 2011-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15095
dc.description.abstract Aby reklama byla úspěšná, nestačí jen správné využití marketingových nástrojů, důležitou složkou je i kreativita. K ní je potřebné si určit kreativní strategii, která se skládá z pěti dílčích částí, které se navzájem ovlivňují a určují tak originalitu a úspěšnost reklamy. Tato bakalářská práce se zabývá reklamní kreativní strategií na finanční produkty a služby. V teoretické části jsou vymezeny zásady a charakteristiky této problematiky. Praktická část analyzuje kreativní strategii televizních reklam v českém prostředí. cs
dc.format 75 s. (89 720 znaků) cs
dc.format.extent 3823301 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Televizní reklama cs
dc.subject Reklamní kreativní strategie cs
dc.subject Reklamní apel cs
dc.subject Informační kategorie cs
dc.subject Strategie reklamního sdělení cs
dc.subject Formát reklamy cs
dc.subject Provedení reklamy cs
dc.subject Television advertising en
dc.subject Advertising creative strategy en
dc.subject Advertising appeal en
dc.subject Information category en
dc.subject Strategy of advertising message en
dc.subject Format of advertising en
dc.subject Advertising execution en
dc.title Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby cs
dc.title.alternative Creative Advertising Strategy in Czech TV Advertising for Financial Products and Services en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated For successful advertising is not only good use of marketing tools. Very important part is creativity. It is very important to identify a creative strategy, which consits of five parts and show originality and success of advertising. The bachelor thesis deals with advertising creative stragey for financial products and servi-ces. The theoretical part describes principles. The analytical part concerns analysis creative strategy of television advertising in the Czech republic. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18780
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
váňová_2011_bp.pdf 3.646Mb PDF View/Open
váňová_2011_vp.doc 120.5Kb Microsoft Word View/Open
váňová_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account