Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje

Show full item record

No preview available
Title: Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Author: Filip, Aleš
Advisor: Kubíčková, Eliška
Abstract: Jeden ze tří činitelů úspěšné reklamy je kreativní strategie, která je založena na reklamní strategii. Obě tyto složky pomáhají tvořit marketingovou strategii firmy. Kreativní strategie se skládá z pěti částí. Tyto ovlivňují jedna druhou a společně pomáhají utvářet originalitu a úspěšnost reklamy. Tato práce se zabývá reklamní kreativní strategií v české televizní reklamě na nealkoholické nápoje. Teoretická část umožňuje pohled do obecných principů a klíčových znaků této problematiky. Praktická část pak analyzuje situaci v českém prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17657
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 18744


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
filip_2011_bp.pdf 2.047Mb PDF View/Open
filip_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open
filip_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account