Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Eliška
dc.contributor.author Filip, Aleš
dc.date.accessioned 2012-03-10T18:44:23Z
dc.date.available 2012-03-10T18:44:23Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17657
dc.description.abstract Jeden ze tří činitelů úspěšné reklamy je kreativní strategie, která je založena na reklamní strategii. Obě tyto složky pomáhají tvořit marketingovou strategii firmy. Kreativní strategie se skládá z pěti částí. Tyto ovlivňují jedna druhou a společně pomáhají utvářet originalitu a úspěšnost reklamy. Tato práce se zabývá reklamní kreativní strategií v české televizní reklamě na nealkoholické nápoje. Teoretická část umožňuje pohled do obecných principů a klíčových znaků této problematiky. Praktická část pak analyzuje situaci v českém prostředí. cs
dc.format 54 s. (57 544 znaků). cs
dc.format.extent 2147116 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Televizní reklama cs
dc.subject Reklamní kreativní strategie cs
dc.subject Strategie sdělení cs
dc.subject Reklamní apely cs
dc.subject Infor-mační sdělení cs
dc.subject Formát reklamy cs
dc.subject Realizace reklamy cs
dc.subject Television advertising en
dc.subject Advertising creative strategy en
dc.subject Communication strategy en
dc.subject Advertising appeals en
dc.subject Informational message en
dc.subject Advertising format en
dc.subject Advertising execution en
dc.title Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje cs
dc.title.alternative Advertising Creative Strategies in Czech Television Commercials for Soft Drinks en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated One of three factors of a successful commercial is creative strategy, which is based on Ad-vertising strategy. Both of these components help to create Marketing strategy. Creative startegy consists of five parts. These influence each other and together help to shape the originality and success of the advertising. This thesis deals with Advertising creative strategy in Czech television commercials for soft drinks. The Theoretical part provides an insight into general principles and character-istics of this issue. The Practical part analyzes the situation in Czech environment. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18744
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
filip_2011_bp.pdf 2.047Mb PDF View/Open
filip_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open
filip_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account